Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Delta tv app lg tv`s top!

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Delta tv app lg tv`s top!

    Na veel klagen over de slechte kwaliteit van voorheen. Is het nu een feestje om voetbal te kijken op alle espn zenders. Pefecte motion, scherp beeld. Zoals het hoort te zijn. Eindelijk! Ga zo door Delta! Op naar espn uhd. 1080p 50fps hdr kwaliteit in 2024!

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door Do60 Bekijk bericht
    Na veel klagen over de slechte kwaliteit van voorheen. Is het nu een feestje om voetbal te kijken op alle espn zenders. Pefecte motion, scherp beeld. Zoals het hoort te zijn. Eindelijk! Ga zo door Delta! Op naar espn uhd. 1080p 50fps hdr kwaliteit in 2024!
    HDR doet je tv, daar doet Delta (nog) niets aan. Op de nieuwe Android decoder wellicht wel ESPN UHD.

    Maar de apps worden steeds beter, helemaal eens!

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Do60 Bekijk bericht
      Na veel klagen over de slechte kwaliteit van voorheen. Is het nu een feestje om voetbal te kijken op alle espn zenders. Pefecte motion, scherp beeld. Zoals het hoort te zijn. Eindelijk! Ga zo door Delta! Op naar espn uhd. 1080p 50fps hdr kwaliteit in 2024!
      Nice! Wel even benoemen dat het naast klagen ook nogal eens schelden was hè...

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

        HDR doet je tv, daar doet Delta (nog) niets aan. Op de nieuwe Android decoder wellicht wel ESPN UHD.

        Maar de apps worden steeds beter, helemaal eens!
        Mijn tv support Hdr uiteraard. Mits espn door delta in uhd toegelaten wordt. Zal het ook via de delta tv app zijn! Maar dat zal als het mee zit pas 2024 zijn!

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

          HDR doet je tv, daar doet Delta (nog) niets aan. Op de nieuwe Android decoder wellicht wel ESPN UHD.

          Maar de apps worden steeds beter, helemaal eens!
          Enigste nadeel met interactieve tv. Het loopt 30 seconden of iets meer achter op de reguliere voetbalwedstrijd. Blijff raar. Als ik op flashscore op mijn telefoon kijkt, zie je al dat het doelpunt een halve minuut eerder valt. Hoop dat ze dit ooit nog eens gelijk gaan trekken

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Do60 Bekijk bericht

            Enigste nadeel met interactieve tv. Het loopt 30 seconden of iets meer achter op de reguliere voetbalwedstrijd. Blijff raar. Als ik op flashscore op mijn telefoon kijkt, zie je al dat het doelpunt een halve minuut eerder valt. Hoop dat ze dit ooit nog eens gelijk gaan trekken
            Dat noemen we buffer of cache voor het internet.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door copilot Bekijk bericht

              Dat noemen we buffer of cache voor het internet.
              Onzin, als ik via bet 365 een stream kijkt, loopt deze juist 20 seconden voor op de voetbalwedstrijd die ik via ci+module kijkt coax! Delta kiest zelf gewoon voor deze vertraging. Best irritant. Want je kijkt dan eigenlijk al niet eens meer live!

              Reageer


              • #8
                Jammer dat de Delta app op mijn LG tv niet beschikbaar is terwijl hij voldoet aan de eisen van Delta. TV is uit 2020 met de nieuwste software update.
                Iemand een oplossing?

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door briksem Bekijk bericht
                  Jammer dat de Delta app op mijn LG tv niet beschikbaar is terwijl hij voldoet aan de eisen van Delta. TV is uit 2020 met de nieuwste software update.
                  Iemand een oplossing?
                  Chromecast gebruiken of een fysieke ontvanger. Fysieke ontvanger zou ik persoonlijk niet doen, aangezien je dan ook weer een hdmi poort kwijt ben van je tv.

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door Do60 Bekijk bericht

                    Onzin, als ik via bet 365 een stream kijkt, loopt deze juist 20 seconden voor op de voetbalwedstrijd die ik via ci+module kijkt coax! Delta kiest zelf gewoon voor deze vertraging. Best irritant. Want je kijkt dan eigenlijk al niet eens meer live!
                    Dit komt door de wijze van transcoden. KPN heeft een lagere vertraging.

                    Delta is daar wel mee bezig, kijk maar eens op kanaal 701, die loopt voor op kanaal 1.

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                      Dit komt door de wijze van transcoden. KPN heeft een lagere vertraging.

                      Delta is daar wel mee bezig, kijk maar eens op kanaal 701, die loopt voor op kanaal 1.
                      Nice, maar hoe weet je dat zo zeker dat Delta hier mee bezig is? Ze communiceren nooit hierover

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door Do60 Bekijk bericht

                        Nice, maar hoe weet je dat zo zeker dat Delta hier mee bezig is? Ze communiceren nooit hierover
                        Dit is wel degelijk gecommuniceerd. Tv-gids en Dolby moeten nog worden toegevoegd.
                        Wanneer de test slaagt dan wordt dit toegepast op meer kanalen.

                        Reageer


                        • #13
                          Met als risico dat het nog sneller wordt teruggedraaid omdat het na uitrol toch niet zo goed blijkt te werken.
                          Via welk medium heeft Delta overigens deze test en wat er precies getest wordt gecommuniceerd?

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door Caiway55 Bekijk bericht
                            Met als risico dat het nog sneller wordt teruggedraaid omdat het na uitrol toch niet zo goed blijkt te werken.
                            Via welk medium heeft Delta overigens deze test en wat er precies getest wordt gecommuniceerd?
                            Dit forum

                            Reageer


                            • #15
                              Volgens mij staat er niets over tv-gids en Dolby. Is dat dan je eigen interpretatie?

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X